Субота, 05.04.2024, 10:23 AM Вітаю Вас Гість


Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Для вчителів [9]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 29
Міні-чат
Корисні посилання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Лічильник
counters for website
counters for website

Як розвивати в дітях стресостійкість через ігри

 

Цікаві ігрові прийоми для розвитку моральних сил, емоційної рівноваги і терпіння в учнів.

Як розвивати в дітях стресостійкість через ігри

Цікаві ігрові прийоми для розвитку моральних сил, емоційної рівноваги і терпіння в учнів.

Стресостійкість – здатність людини адекватно реагувати на стресові фактори, зберігати ефективність у будь-якій ситуації, переносити різні навантаження. Стресів уникати не варто, адже це невід’ємна частина нашого життя. Важливо лише навчитись формувати в дитини правильне ставлення до стресових ситуацій. 

Що може спричинити стрес?

  • Невпевненість в собі;
  • Страх робити щось нове;
  • Важка адаптація в соціумі;
  • Нестабільний емоційний стан;
  • Несамостійність;
  • Безвідповідальність;
  • Завищені очікування;
  • Хронічна втома.

Вікторія Харитонова, ігромайстриня, експертка з розвитку дітей за допомогою ігор, розробниця МУВ-методики надала практичні ігри і вправи для дітей, які розвивають стресостійкість. 

Ланцюжок «Добре/погано»

Одна дитина починає, інша продовжує.

Приклад: - Грати у футбол – це добре, тому що багато рухатись корисно для здоров’я. Друга дитина продовжує: «Багато рухатись погано, тому що можна невдало впасти».

Ігри-бесіди «А що буде якщо?»

Завчасно підготуйте життєві ситуації, які часто трапляються з дітьми. 

  1. А що буде, якщо всі будуть лише кричати?
  2. Всі будуть говорити лише неправду?
  3. Всі перестануть навчатись?

Вправа «Уяви та домалюй»

Уявіть людину, яку вам неприємно згадувати. Тепер подумки домалюйте їй вуса й рожеві вуха кролика.

Учитель: - Як вона вам тепер? Що ви відчуваєте ?

- А  ще можна приміряти короткі штанці, як у Карлсона. Можна  з пропелером.

Власне закінчення історії

Розповідаєте відому казку, потім на певному моменті зупиняєтесь і пропонуєте дитині запропонувати власне закінчення казки.

Приклад: Як ти гадаєш, а що було далі? Яких героїв можна додати?

А що у капелюху?

Розпишіть на листочках запитання, що хвилюють. Потім кожний з дітей дістає один з них і відповідає на запитання.

Приклад: Що ти будеш робити, якщо загубишся у торговому центрі?

Вправа «Продовж речення»

Необхідно продовжити речення першими-ліпшими фразами, що спадають на думку. Можна використовувати м’яч.

Приклад:

  • Більше за все я боюся...
  • Мене засмучує...
  • Я нервую, коли…
  • Мій найбільший страх – це….

Гра «Інтерв’ю»

Ви називаєте будь-яку тематику, далі задаєте питання дитині. Потім навпаки.

Важливо!!! Питання повинні передбачати розгорнуту змістовну відповідь, а не «так» або «ні».

Приклад: А чому ти так сильно не любиш читати?

Бій траблшутерів

Пропонуєте для вирішення певну життєву ситуацію. Дітей об'єднуємо в команди. Робота у вигляді змагання: хто запропонує більше ефективних рішень.

 

Категорія: Для вчителів | Додав: musaeva_o (11.28.2019)
Переглядів: 217 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Новини osvita.ua
Шкільне життя
Свята та події
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Погода Харків
Моя кнопка
Друзі сайту